4 Eylül 2009 Cuma

Gene herşey yoluna girdi
Girmemesini istediğimden değil ama
Bu düzgünlük derinleştirmiyor beni
Aklımı saçamıyorum,uzaklaşıp kaçamıyorum...
Gece yarıları pat diye uyanıp akamıyorum sabahın eteklerine
İsteksiz uyanıp yakamıyorum sigarayı ekmek niyetine
Akşamın gelmesi için tekrar kafayı vurup yatamıyorum...
Üstüme başıma dikkat etmeden, aynaya bakmadan;
Çıkamıyorum bir adım öteye... canım istediğinde yıkayamıyorum yüzümü
Aklım estiğinde sabahlayamıyorum bir sokağın köşesinde
Kabirlerin içinde gezinip erken giden gençlerin duası olamıyorum
Onlara zamanın en güzel şarkılarını söyleyemiyorum
Azarlayamıyorum kimseyi; durup dururken!Aslında bir çok yanlış yolda yürürken
Binlercesinin içinde bir tane;ruhu yegane olan,herkesi de kendinden sanan...
Sandıkça afallaşan...afalladıkça çuvallayan.
Her seferinde bir adım geriye giderek
Kaybettiğim hazinemi ararken;kayıplara karışan..karıştıkça dolanan..
Dolandıkça ruhuna yamanan...yamandıkça sapıtana bürünemiyorum
Yaşımı başımı almadan herşey gene ters gitmeli
Aksi takdirde yokedecek bu dinginlik benliğimi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder