13 Eylül 2009 Pazar

Mahsunlaştın farkındamısın
Gözlerin çok fazla dalmaya başladı
Gitmek ister bir durgunluktasın
Zamanı doldurmak çabasını
İsteksiz sürdürüyorsun
Başını sağ tarafına yaslayıp
Bir köşeden bana bakıyorsun
Çok sevdiğini anlıyorum...
Bazen seni unutuyorum
Yormasa şu insanlar gün içinde beni
İnan haketttiğime inanırım sevgini
Konuşacağız bir gün herşeyi
Enine boyuna...
O güne kadar gözlerimizle anlaşmalıyız
Karınca kararınca...
Sen bana bakarak,ben sana bakarak
Hem değiştik,hem de devşirdik
Bu ev bizim dünyamız
Zor olanı dışarda bıraktık
İç çekerek sevmeyi başardık
Ben seninle gitmek istiyorum bilinmeyene
Alıştırıyorum bu aralar kendimi yoketmeye
Sevdiğim yanımdayken
Gideyim yerin yedi kat dibine
Dayanamazlar böylesine
Kovalarlar gökyüzünün tepesine
Ya da her gidilen yerde
Tekrar öldürüp ayırmaya çalışırlar
Ama yine de başaramazlar
Öyle bir sevgi ki bu
Sadece tanrı anlar durumumuzu
Bizi böyle yapan o olduğuna göre
Herhalde alır cennetine...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder